کد خبر: ۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: اینکه جذب ماشاریپوف برای استقلال 2 میلیارد هزینه دارد، شایعات مجازی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: 9 بازیکن که با تیم قرارداد ندارند در اولویت تمدید هستند و مذاکرات با آنها صورت گرفته است. نفراتی مثل امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری، بهنام برزای، رابسون، پادوانی، ورویا غفوری، سیدمجید حسینی و یعقوب کریمی قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده و ما هم در حال مذاکره با آنها برای تمدید قرارداد هستیم.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون جذب ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان مطرح شده که جذب این بازیکن 2 میلیارد تومان هزینه روی دست استقلال می‌گذارد، گفت: مذاکرات با این بازیکن خوب پیش رفته و تکلیف وی هم 2-3 روز دیگر مشخص می‌شود. اینکه می‌گویند 2 میلیارد هزینه بابت جذب وی روی دست باشگاه می‌آید، شایعات مجازی است. 

توفیقی همچنین در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال با پژمان منتظری تاکید کرد: با این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و با توجه به اینکه 5 تیر ماه برای برگزاری اردو راهی خارج کشور می‌شویم و تمرینات جدی ما از روز دوشنبه شروع می‌شود منتظر پاسخ این بازیکن هستیم.

وی تاکید کرد: منتظری از بازیکنان قابل و ملی‌پوش کشورمان است و فکر می‌کنم در حال گرفتن بزرگترین تصمیم زندگی خود خواهد بود. او در قطر سکونت دارد و باید زندگی‌اش را به تهران منتقل کند. ما هم در مذاکراتی که داشتیم مشکلی برای عقد قرارداد با منتظری نداریم و از او خواستیم تا روز چهارشنبه پاسخش را به ما بدهد چون باشگاه استقلال هم باید تیم خود را هر چه سریع‌تر بسته و به همین دلیل منتظر پاسخ منتظری هستیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص زمان حضور مک درمورت در ایران گفت: وی قرار است فردا ظهر به تهران بیاید و در تمرینات شرکت کند. مک درمورت علاوه بر اینکه مسئولیت بدنسازی تیم را بر عهده گرفته به عنوان دستیار خارجی علیرضا منصوریان در فصل هفدهم فعالیت خواهد کرد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.