کد خبر: ۱۳۴۸۷
تاریخ انتشار:۱۷:۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: کاندیدای لیست خدمت در انتخابات شورای شهر تهران گفت: ما نگران هستیم امانت و حق الناسی که در اختیار وزرات کشور قرار دارد، مورد بی مهری و کم توجهی قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی اقراریان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: آنچه که نگرانی بسیاری را برای کاندیداهای لیست خدمت ایجاد کرده، تخلف در تجمیع و نحوه شمارش آرا است.

 

وی ادامه داد: طبق بند و ماده 67 آیین نامه اجرایی انتخابات شورای شهر اشاره شده که آرا باید پس از شمارش در فرمانداری ها مورد تجمیع قرار گیرد اما شاهد هستیم آرا به وزارت کشور ارسال می شود.

 

اقراریان گفت: فرمانداری تهران از ابتدای فرآیند انتخابات عملا اجازه حضور ناظران را به ما نداده و تنها به هر نامزد اجازه حضور ناظر در 10 صندوق را داده بود در حالی که تنها در تهران 6هزار صندوق اخذ رای وجود داشت و با این حساب مجموع لیست خدمت تنها 210 ناظر ذر انتخابات داشت.

 

وی افزود: درخواست ما از وزارت کشور این است که اجازه دهند لیست خدمت و کلیه لیست های تهران ناظر خودشان را در فرایند تجمیع آرا حضور داشته باشند.

 

اقراریان تصریح کرد: اگر چنین اجازه‌ای داده نشود طبق قانون، برای بازشماری آرا اقدام خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات واصله، وضعیت لیست خدمت مناسب بوده و علی‌رغم شرایط انتخابات ریاست جمهوری، مورد اقبال بخش زیادی از شهروندان قرار گرفته است و ما نگران هستیم امانت و حق الناسی که در اختیار وزرات کشور قرار دارد، مورد بی مهری و کم توجهی قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.