کد خبر: ۱۳۴۴۹
تاریخ انتشار:۱۴:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: پرویز پرستویی با انتشار دو عکس از کهن‌سالانی که به سختی پای صندوق رأی آمده بودند، از رئیس‌جمهور آینده خواست آن‌ها را فراموش نکند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پرویز پرستویی با انتشار دو تصویر از کهن‌سالانی که به سختی خود را پای صندوق رأی رسانده بودند، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «شرحی نمیشه داد جز اینکه بگم اومده رای بده فقط امیدوارم کسی که رئیس‌جمهور میشه خوب به این تصویر و تصاویر دیگه نگاه کنه و به وعده‌هاش عمل کنه فقط یک دقیقه خودش رو جای این مادر بگذاره که زندگی کمرش رو خم کرده.»

او در کنار عکس دیگری هم نوشت: «اینم یه شهروند دیگه که دلش برای سرنوشت خودش و مملکتش میتپه امیدوارم رئیس جمهور انتخابی این تصاویر رو یادش نره.»
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین