کد خبر: ۱۲۷۰۹
تاریخ انتشار:۱۵:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: روز 18 فروردین(7 آوریل) همه ساله به عنوان روز جهانی بهداشت در کشور های مختلف جهان گرامی داشته می شود .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در چنین روزی در سال 1948 میلادی در نیویورک، نخستین اساسنامه ی کنفرانس بین المللی بهداشت از سوی سازمان بهداشت جهانی تدوین گردید.همچنین در ژوئن همان سال نخستین مجمع عمومی سازمان بهداشت جهانی در ژنو با حضور نمایندگان بیش از شصت و یک کشور جهان تشکیل شد . از آن سال به بعد همه ساله چنین روزی به عنوان روز جهانی بهداشت در  کشورهای مختلف گرامی داشته می شود .

در جمهوری اسلامی ایران  امر بهداشت همواره  به عنوان یکی از مباحث مبنایی در مباحث توسعه مندی کشور مد نظر بوده است چنانکه فصل بیست و پنجم  قانون" بر نامه ی سوم توسعه ی اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور " به  بهداشت و درمان  اختصاص داده شده است .

وضعیت بهداشتی در سطح شهر ها و خدمات بهداشتی عمومی چیزی هست که همیشه مورد توجه شهروندان بوده و هست.

شهر یاسوج از جمله شهر هایی است که وضعیت سرویس بهداشتی ها و بهداشت مکان های عمومی و گردشگری آن همیشه مورد توجه رسانه ها و مردم بوده است.

در روز جهانی بهداشت با بررسی وضعیت مکان های عمومی شهر یاسوج تمیز بودن سرویس بهداشتی های عمومی این شهر مورد توجه بسیاری بود که در این زمینه می توان از خدمتگذاران در حوزه بهداشت و پاکیزگی شهر تشکر به عمل آورد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.