کد خبر: ۱۲۳۴۰
تاریخ انتشار:۱۵:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: در حالی که زمان زیادی تا نوروز 1396 باقی مانده همچنان پخش برنامه های دورهمی، خندوانه و شب کوک در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): امیر عباس اشرف، مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: در خصوص برنامه های "دورهمی" و "خندوانه" هنوز قطعیت در پخش برای نوروز وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به برنامه موسیقی محور "نسیم آوا" تصریح کرد: برنامه "نسیم آوا" به صورت تامینی روی آنتن شبکه نیم می رود و نمایش آن در جدول پخش قرار گرفته است.

اشرف تصریح کرد: پخش این برنامه به منزله در نظر گرفتن جایگزین برای برنامه موسیقایی "شب کوک" نیست.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون جلسه های مختلفی درباره برنامه "شب کوک” در شبکه نسیم در حال برگزاری است که اگر نتیجه ای حاصل شود، همراه با جزئیات اعلام می شود.

گفتنی است، "شب کوک" یک برنامه موسیقی محور بود که اصل خود را بر روند مسابقه قرار داده است.

جوانان علاقمند به خوانندگی با حضور در این برنامه و شرکت کردن در بخش های مختلف آن، امتیاز کسب می کردند و به ترتیب، هر فردی که در مرحله مورد نظر امتیاز بیشتری به دست می آورد به مرحله بالاتر راه پیدا می کرد.

این روند در سری قبل برنامه "شب کوک" ادامه داشت تا اینکه در مرحله پایانی سه نفر به عنوان افراد برگزیده اول تا سوم معرفی شدند.

پس از پایان فصل قبلی برنامه "شب کوک” صحبت هایی مبنی بر تولد سری جدید این برنامه صورت گرفت و این صحبت ها در حالی مطرح شد که با توجه به روند مسابقه ای بودن "شب کوک"، جوانان بسیاری مخاطب این برنامه شده بودند.


منبع: میزان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.