کد خبر: ۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار:۲۰:۳۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: شهردار ناحیه دو یاسوج گفت : متاسفانه مالکان مجتمع با عوامل پلیس و اجراییات درگیر شده وضمن وارد کردن صدمات بدنی متواری شدند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یعقوب فتاحی فر روز شنبه در تشریح چگونگی جلوگیری از ساخت این مجتمع افزود : از ساخت شبانه غیرمجاز یک مجتمع تجاری در حوزه خدماتی این ناحیه جلوگیری شد و این عملیات با همکاری  ، پلیس ساختمان و اجراییات و ناحیه یک انجام شده است .

وی اظهار داشت : این عملیات با مقاومت ودرگیری فیزیکی مالک مجموعه با نیروی پلیس و اجراییات همراه بود .

شهردار ناحیه دو یاسوج گفت : در پی اطلاع از ساخت وساز شبانه یک مجتمع تجاری درغرب یاسوج پلیس ساختمان شهردار ناحیه دو وارد عمل شده ومحل مذکور را شناسایی کردند .

وی افزود : بررسیها نشان می داد که مالک مجتمع با نصب سوله درگستره 500 مترمربع قصد دیوار کشی و ساخت بنا به صورت غیرمجاز داشته است .

فتاحی فر تصریح کرد : مجموعه اجراییات شهرداری به دلیل ساخت شبانه به موضوع حساس شده و پرونده ای برای آن تشکیل دادند .

شهردار ناحیه دو یاسوج گفت : متاسفانه مالکان مجتمع با عوامل پلیس و اجراییات درگیر شده وضمن وارد کردن صدمات بدنی متواری شدند .

وی افزود: برای این مجتمع پرونده ای در دستگاه قضایی تشکیل می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین