کد خبر: ۱۱۶۳۸
تاریخ انتشار:۰۰:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که برای حل مشکل این باشگاه جلسه‌ای با معاونان وزیر امور خارجه برگزار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهاب جهانیان درباره محرومیت استقلال از نقل‌وانتقالات گفت: خبری که امروز منتشر شد، خبر خوب و خوشایندی برای هواداران این تیم نبود. این اتفاقی است که افتاده و حالا باید همه سعی و تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل، داشته باشیم.
 
وی افزود: باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات بازیکنان به کار گرفته و رایزنی و مکاتباتی را با فیفا انجام داده‌ایم. در همین راستا فردا همراه با مدیرعامل باشگاه آقای افتخاری جلسه‌ای با معاون محترم وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه خواهیم داشت. هواداران اطمینان داشته باشند باشگاه از هیچ کوششی برای حل این مشکل دریغ نخواهد کرد.
منبع: جام نیوز
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین