تاریخ انتشار:۱۳:۴۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
عصر دنا: مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس محور اقلید ـ یاسوج به یزد منتقل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صادق حیدری‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه چند روز گذشته واژگونی اتوبوس در محور اقلید ـ یاسوج اظهار کرد: اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین ساعت وقوع حادثه در محل حضور داشتند و به مصدومان این حادثه ناگوار امدادرسانی کردند.

وی با تسلیت به خانواده درگذشتگان این حادثه که عازم کربلای معلی بودند، گفت: تمامی امکانات بهداشتی و درمانی برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه بسیج شده بود.

مسؤول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این حادثه 26 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند، گفت: روند درمانی 17 نفر از مصدومان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفت.

وی بیان کرد: با بهبود حال 12 نفر از مصدومان حادثه، این افراد با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به استان یزد منتقل شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین