کد خبر: ۱۰۴
تاریخ انتشار:۱۷:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
عصر دنا: نیکی کریمی در فیلم جدیدش که مجوز آن تازه صادر شده است به تبلیغ موتور سواری بانوان می پردازد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نیکی کریمی در فیلم جدیدش که مجوز آن تازه صادر شده است به تبلیغ موتور سواری بانوان می پردازد.

بنابراین گزارش، در حالی که قانوناً موتور سواری بانوان ممتوع می باشد اما نیکی کریمی بازیگر سینمای کشورمان تصویری از فیلم جدیدش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن به موتور سواری و آموزش موتور سواری می پردازد.

فیلم بندر تهران یک فیلم ظاهراً اجتماعی است که نیکی کریمی در آن تهیه کننده و بازیگر نقش یک زن پیک موتوری است که پیتزاهای مردم را به دستشان می رساند.

این فیلم که بنا دارد قبح شکنی کرده و مو تور سواری زنان را که یک عمل غیر شرعی و غیر قانونی است جا بیندازد اخیراً مجوزش را از وزارت ارشاد اخذ نموده است.


تبلیغ

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین