تاریخ انتشار:۱۴:۲۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده کل سپاه پاسداران در اختتامیه جام رسانه امید گفت: جهاد خبرنگاران هرگز از کسی که در میدان است کمتر نیست ما اهمیت رسانه را قبل از عملیات وعده صادق در رویدادها دیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سردار سلامی امروز در اختتامیه جام رسانه امید گفت: رسانه سازنده افکار و آرای جامعه است رسانه ها ادراکات ما را از واقعیات بیرون شکل می دهندو فضای ذهنی ما را نسبت به رخدادها آگاه و اشنا می کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رسانه ها واقعیت ها و رویدادها را از درون یک نقطه به یک سطح و حجمی از تصور تبدیل می کنند،ادامه داد: رسانه بینایی سیاسی ایجاد می کنند در عصری که دشمنان به دنبال کورسازی عقلانی هستند.

این مقام عالی گفت: جوامع نباید واقعیت ها را آنگونه که هستند بشناسند این رسانه ها هستند که پیش فرض را شکل می دهند و ارزش ها را جابجا می کنند هنجارهای اجتماعی را می سازند خوب و بد جامعه را تعریف و مشعل امید را در اذهان روشن می کنند و گاهی شعله های امید را خاموش می کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه جهان در مسیر رسانه ای سخت بسر می برد، ادامه داد: آرایش جنگ حق و باطل در بعد رسانه پیوسته و شبانه روزی است، ما ارزش رسانه را می دانیم آن چیزی که می تواندیک عمل در مقیاس تاکتیک را به عمل تبدیل کند رسانه ها هستند
نزدبکترین مصداف این واقعیت عملیات وعده صادق است.

سردار سلامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود برای ضربه زدن به دو نقطه بود،افزود:در این عملیات با استفاده از تعدادی محدود موشک و پهپاد برای هدفی معین که آن هدف تنبیه رژیم خشن بی عقل بود که جز منطق قدرت چیزی به رسمیت نمی شناسد شکل گرفت؛ ما باید قلب سیاسی استکبار را نشانه می گرفتیم.

وی رژیم غاصب را یک موجود موزی آزاردهنده، پیچیده که مولد نا امنی است و ارمغان آن نا ارامی است توصیف کرد و گفت:ما باید به این نقطه حمله می کردیم تا دشمن را آرام کنیم و فوران و مستی او را خاموش کنیم برای این کار دو نقطه در نطر گرفتیم می دانستیم ارایشی که در مقابل ما قرار دارد جهانی قدرت است و از پشتیبانی اطلاعاتی و نظامی برخی کشورهای منطقه اطلاع داشتیم.

سردار سلامی ادامه داد: ما می دانستبم که اینها در یک ائتلاف واکنش نشان خواهند داد این جزیی از فرضیات طراحی و اجرای عملیات بود. تصمیمی که برای این اقدام گرفته شد از یک قلب متصل به وحی از یک سو و صاحب ژرف اندیش و دشمن شناسی و حرکت تاریخی از سوی دیگر بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: شجاعتی که در این تصمیم نهفته بود از درون تدبیر رهبر ریشه گرفت وسعت تصمیم بر ناشناختی ما غلبه کرد و در مسیر تاکتیکی عملیات قراررداد.

وی با بیان اینکه گاهی ابعاداقدام کوچک است اما تأثیر روانی آن روی ذهن ها و معماری ادراکات کار رسانه است افزود: اهمیت رسانه هرگز از اهمیت کسی که در میدان است کمتر نیست؛ این را نه در وعده صادق در بسیاری از امورات مشاهده کردیم.

هر کشوری با شروع جنگ نگران هستند مردم ایران در شب عملیات وعده صادق از اینکه موشک هایشان در حال پرواز است به خیابان امدند و شادی کردند.

سردار سلامی گفت: به عنوان سرباز کوچک این سرزمین و پاسدار و حافظ ارزشها و آرزوها و پیشرفت و منافع به شما می گویم ما در غیر میدان تهدید رشد نمی کردیم بدون دشمن بزرگ رشد نمی کردیم دشمن بهترین فرصت را برای قدرتمند شدن ما ساخت.

این مقام عالی امنیتی افزود: تنظیم محاسبات دشمن کار ماست ارام کردن دشمن کار ماست و این را ما انجام می دهیم رسانه ها در این میدان نقش اول را بازی می کنند آنچه شما انجام می دهید قدرتمندتر از کار ماست
بمانید با تعصب با غیرت دینی و ایمانی و اسلامی خود تا سرزمین به سمت قله های رفیع حرکت کند می توانید روایت دل انگیز از حرکات پیش رو بسازید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار