اعتراف جنجالی سنتکام: نقض آتش بس و حمله به ایران تایید شد!
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) بهطور جنجالی اعلام کرد که آتش بس را نقض کرده و حمله به ایران را تأیید کرد، رویدادی که میتواند تنشها در منطقه را به شدت افزایش دهد. این اعتراف، نگرانیها درباره پیامدهای امنیتی و دیپلماتیک را به دنبال دارد.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) بهطور جنجالی اعلام کرد که آتش بس را نقض کرده و حمله به ایران را تأیید کرد، رویدادی که میتواند تنشها در منطقه را به شدت افزایش دهد. این اعتراف، نگرانیها درباره پیامدهای امنیتی و دیپلماتیک را به دنبال دارد.
به گزارش عصر دنا،
فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده (سنتکام) به طور علنی اذعان کرد که آتش بس را نقض کرده و حملات نظامی به ایران را تأیید نمود. این بیانیه جنجالی در حالی منتشر شد که تنشها در منطقه همچنان بالا است.


دیدگاهتان را بنویسید