خشم کریم باقری: ما لیاقت آسیا را نداریم!
کریم باقری، مربی پرسپولیس، پس از شکست ناامیدکننده مقابل چادرملو، با ابراز خشم و ناامیدی از عملکرد بازیکنان، به انتقاد شدید از عدم لیاقت تیم برای حضور در رقابتهای آسیایی پرداخت. این واکنش تند در رختکن، زنگ خطری جدی برای آینده تیم به شمار میآید.
کریم باقری، مربی پرسپولیس، پس از شکست ناامیدکننده مقابل چادرملو، با ابراز خشم و ناامیدی از عملکرد بازیکنان، به انتقاد شدید از عدم لیاقت تیم برای حضور در رقابتهای آسیایی پرداخت. این واکنش تند در رختکن، زنگ خطری جدی برای آینده تیم به شمار میآید.
به گزارش عصر دنا،
کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از باخت در برابر چادرملو در رختکن این تیم، به شدت به بازیکنان انتقاد کرد و اظهار داشت که ما شایستگی حضور در مسابقات آسیایی را نداریم.


دیدگاهتان را بنویسید