پیام عجیب ونس: ایران تماس بگیرد!
جی دی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، پس از تجاوز نظامی کشورش به ایران، به طور غیرمنتظرهای از تهران خواست تا در صورت وجود اختلاف نظر درباره یادداشت تفاهم، تماس برقرار کند. این اظهارات در حالی مطرح میشود که تنشها میان دو کشور در اوج خود قرار دارد.
جی دی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، پس از تجاوز نظامی کشورش به ایران، به طور غیرمنتظرهای از تهران خواست تا در صورت وجود اختلاف نظر درباره یادداشت تفاهم، تماس برقرار کند. این اظهارات در حالی مطرح میشود که تنشها میان دو کشور در اوج خود قرار دارد.
به گزارش عصر دنا،
نیویورک- ایرنا- جی دی ونس، معاون رئیسجمهور ایالات متحده، به دنبال حمله نظامی اخیر ارتش این کشور به ایران و نقض توافقات موجود، اظهار داشت: اگر جمهوری اسلامی ایران در مورد اجرای یادداشت تفاهم نگرانی یا سوالی دارد، میتواند با ما تماس برقرار کند.


دیدگاهتان را بنویسید