نیویورک تایمز: آمریکا در بحران تسلیحاتی ناشی از تجاوز به ایران
نیویورک تایمز در گزارشی هشدار میدهد که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، منجر به کاهش شدید ذخایر تسلیحاتی واشنگتن شده و این کشور در کوتاهمدت نمیتواند این کمبود را جبران کند. این بحران تسلیحاتی در شرایط کنونی، زنگ خطر جدی برای امنیت ملی ایالات متحده را به صدا درآورده است.
نیویورک تایمز در گزارشی هشدار میدهد که تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، منجر به کاهش شدید ذخایر تسلیحاتی واشنگتن شده و این کشور در کوتاهمدت نمیتواند این کمبود را جبران کند. این بحران تسلیحاتی در شرایط کنونی، زنگ خطر جدی برای امنیت ملی ایالات متحده را به صدا درآورده است.
به گزارش عصر دنا،
تیتر: نیویورک تایمز: آمریکا با بحران تسلیحاتی ناشی از حمله به ایران مواجه است
متن خبر:
تهران- ایرنا- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی که به نقل از دو منبع مطلع در دولت ترامپ منتشر شده، اعلام کرد که عملیات مشترک ایالات متحده و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، به طور قابل توجهی ذخایر تسلیحاتی راهبردی آمریکا را کاهش داده است. این گزارش حاکی از آن است که واشنگتن در آینده نزدیک توانایی جبران این کاهش را نخواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید