ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده، اما من خوشم نمیآید!
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در واکنش به ادعای نقض آتشبس توسط ایران در تنگه هرمز، با تکرار لفاظیهای تهدیدآمیز، ابراز کرد که از این وضعیت خوشنود نیست. اظهارات او در حالی مطرح میشود که تنشها میان تهران و واشنگتن همچنان ادامه دارد.
دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در واکنش به ادعای نقض آتشبس توسط ایران در تنگه هرمز، با تکرار لفاظیهای تهدیدآمیز، ابراز کرد که از این وضعیت خوشنود نیست. اظهارات او در حالی مطرح میشود که تنشها میان تهران و واشنگتن همچنان ادامه دارد.
به گزارش عصر دنا،
نیویورک- ایرنا- دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در واکنش به سوالی درباره ادعای نقض آتشبس توسط ایران در تنگه هرمز، بار دیگر تهدیدات و سخنرانیهای خود را تکرار کرد. او با وجود توافقات موجود میان تهران و واشنگتن، اظهار داشت: “من از این وضعیت خوشحال نیستم.”


دیدگاهتان را بنویسید