کد خبر: ۱۵۶۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۲۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی جوابیه ای به خبر "شائبه بکارگیری نیرو در مدیریت درمان تامین" واکنش نشان داد که در ادامه آمده است:
سردبیر محترم سایت تحلیلی خبری عصر دنا
 
با سلام احتراما" عطف به چاپ مطلبی تحت عنوان شائبه بکارگیری نیرو در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مورخ ۱۵/۰۲/۹۹ در بعضی سایت‌های خبری استان این مدیریت ضمن ارج نهادن به حقوق مطبوعات در چارچوب ماده ۳ قانون مربوطه پاسخ سوالات مطروحه را به شرح زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام میدارد:
 
۱- هر گونه استخدام در سازمان تامین اجتماعی صرفا در چارچوب مقررات اداری و طبق آئین نامه استخدامی سازمان به صورت متمرکز و از طریق آزمون توسط سازمان سنجش و اموزش کشور انجام میگیرد و قبول شدگان با دو برابر ظرفیت اعلام شده که پس از مصاحبه و بررسی صلاحیت توسط هسته گزینش بر اساس اصل شایستگی شروع بکار اعلام میگردد که در سال‌های اخیر این مهم انجام گرفته است.
 
۲- در خصوص شائبه بکارگیری نیرو به اطلاع میرساند با توجه به ماهیت کار درمان و حسب قوانین و ضوابط ابلاغی در صورت مرخصی بدون حقوق، استعلاجی و هر نوع غیبت بیش از چهارماه هر کدام از مستخدمین رسته درمانی، نیرویی با داشتن شرایط کاملا مشابه به عنوان جایگزین با طی مراحل اداری، بدون هیچگونه رابطه استخدامی بکار گرفته شده که پس از بازگشت بکار مستخدم همکاری با نامبرده نیز قطع میگردد.
 
در حال حاضر در جهت استفاده از نیرو‌های کارآمد سیاست این مدیریت به استفاده از نیرو‌های ذخیره آزمون‌ها جهت جایگزینی بوده که جهت اخذ مجوز موقت به سازمان مرکزی معرفی میگردند و پس از طی تشریفات قانونی در صورت مجوز سازمان به عنوان نیروی جایگزین، نسبت به بکارگیری انان اقدام میگردد.
 
بدیهی است مستندات این موارد در مدیریت درمان استان موجود و قابل ارائه می‌باشد. فلذا با عنایت به مطالب پیشگفت ضمن تشکر از مدیریت سایت‌های خبری استان جهت انجام رسالت رسانه‌ای خود انتظار دارد در درج اینگونه مطالب که قطعا باعث دلسردی کارکنان خدوم مدیریت درمان میگردد، حساسیت بیشتری به خرج داده و مواظب شیطنت‌های افراد تنگ نظر، منفعت طلب و ... باشند.
 
روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
خیلی جاها در سکوت و با قانونهای من دراوردی نیرو قراردادی و شرکتی میکنند و همه هم سکوت کرده اند .سازمان بازرسی.دادستان خواهشا ورود کنید.مسولان ما هنوز نمیدانند چند نفر بیکار در استان وجود دارد
سیدمحمد فاطمی نیا
|
Netherlands
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
سلام آقای مدیریت، اصلا شما هر تعداد که دوست داشتید نیرو بکار گیرید مگر این مملکت قانون دارد که مثلا با شما کاری داشته باشد،قانون رویایی است که هیچگاه در ایران عینیت پیدا نکرد.همان کورش وداریوش هم ستمگر بود اند.در ایران همیشه تاریخ را وارونه مینویسند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.