تاریخ انتشار:۲۱:۳۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
عصر دنا: با هدف قطع زنجیره کرونا از ورود هزار و ۵۴۰ خودرو با پلاک غیربومی به کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ویدئو کنفرانس اعضای ستاد استانی مدیریت و پیشگیری مقابله با ویروس کرونا با وزیر کشور با بیان اینکه مردم استان تعامل خوبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند گفت: بیش از ۹۴ درصد جمعیت این استان برای پیشگیری از بیماری کرونا زیر پوشش طرح غربالگری سلامت قرار گرفته اند.
حسین کلانتری افزود: هزار و ۱۸ نیرو در سه شیفت و ۵۸ نقطه استان در طرح کنترل بیماری کرونا و غربالگری مردم فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۴۰ خودرو با پلاک غیربومی برگشت داده شدند، بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۵۲ درصد میزان مصرف سوخت کاهش یافته است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به وزیر کشور با اشاره به اینکه دهم فروردین ماه ۹۸ یک میلیون و ۲۹۵ هزار لیتر مصرف سوخت در استان گزارش شده است افزود: این رقم امسال به دویست و ۶۷ هزار لیتر کاهش یافته است.
کلانتری با تاکید بر اینکه این استان با انجام ۹۴ درصد غربالگری، در سطح کشور پیشتاز است گفت: بیماریابی را اصل قرار دادیم و به نسبت جمعیت استان روزانه بیش از ۲۰۰ تست کرونا انجام می‌شود.
وی به کاهش ۶۱ درصدی تردد در محور‌های استان خبر داد و افزود: باتوجه به بافت منطقه و گردش گر پذیر بودن استان عملکرد ما در روز ۱۳ بدر نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت خواهد بود.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از استانداران انتظار حمایت و پشتیبانی دارند، تاکید کرد: تمامی مسئولان اجرایی استان با همدلی و هماهنگی برای ریشه کنی این ویروس تلاش می‌کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.