تاریخ انتشار:۲۰:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: ظهر امروز زوج جوان چاروسایی با هدف ازدواج آسان مراسم ازدواج خود را در نماز جمعه برگزار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه قلعه رئیسی زوج جوان به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان اقدام به برگزاری مراسم عروسی و ازدواج خود در محل نماز جمعه قلعه رئیسی کردند.

آقای مصطفی ارژنگ با سکینه دانشیارنسب ازدواج کرده که هدف از این کار خود را ترویج فرهنگ ازدواج آسان دانست و اظهار داشت: هدف از حضور در نماز جمعه و آغاز زندگی به این شیوه ترویج فرهنگ ازدواج آسان، اهمیت دادن به اقامه نماز و جایگاه نماز جمعه است.

وی افزود: همیشه دوست داشتم زندگی‌ام را بر پایه اعتقادات، ایمان و اخلاق اسلامی قرار دهم پس از همفکری با همسرم تصمیم گرفتیم شروع زندگی مشترکمان از نماز جمعه باشد، زیرا اعتقاد دارم تا پایان عمر، نماز جمعه، مبانی دینی، ایمان و اعتقادات پشتوانه و تکیه گاه زندگی مشترکمان خواهد بود.

سکینه دانشارنسب هم در این خصوص تأکید کرد: ازدواج آسان سنت پیامبر(ص) و ائمه است و ما می‌توانیم با تبعیت از ائمه اطهار(ع) زندگی خود را بر مبنای اخلاق و دیانت قرار دهیم، همچنین ایمان و توکل می تواند بهترین پشتوانه برای توافق و همدلی باشد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی و مردم هر یک با تقدیم هدایایی از اقدام این زوج تجلیل کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین