تاریخ انتشار:۰۹:۵۸ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: باید دید استاندار کهگیلویه وبویراحمد اسیر تصمیمات پشت پرده برخی جریانات خاص و جوسازی سایت محلی این جریان خواهد شد یا فرآیند جذب این افراد که با آزمون پا به پله مصاحبه و عبور از آن را گذاشته اند را تسریع می بخشد؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طرح شهید زین الدین با هدف میدان دادن به جوانان و روی کار آمدن افراد جدید در ساختارهای اداری در دولت قبل کلید خورد.

در استان کهگیلویه وبویراحمد نحوه گزینش ۱۰ نفر با جنجال های گسترده سیاسی و رسانه های این طیف سیاسی روبرو شد.

۸۰ نفر نیز که در اواخر دولت قبل آزمون داده بودند پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه شدند و مراحل مصاحبه را گذراند.

حالا اما بعد از مصاحبه ظاهرا جریانی در استان تلاش دارد که با جنجال های رسانه ای و استفاده از یک سایت محلی استان در روند جذب این جوانان خلل ایجاد کند.

آسیب های سیاست زدگی در پیکره این استان باعث شده است که کمتر شاهد سرعت گرفتن پیشرفت استان در ابعاد گوناگون باشیم و دوری از شایسته گزینی که یک محور آن برگزاری آزمون است را زیر سوال برده تا از جذب این افراد خودداری شود.

در توصیه های رهبر انقلاب به دکتر پزشکیان رئیس جمهور کشورمان از تربیت ۱۰۰ نفر نیروی جوان انقلابی به عنوان یک خواسته طرح بحث شد.

جریانی اما در استان کهگیلویه وبویراحمد در تلاش است تا از حضور جوانان انقلابی در مناصب دولتی جلوگیری کرده و فضای سیاسی ادارات مختلف را مطابق طبع سیاسی خود هدایت کند.

از طرفی اگر این طرح از سوی نهادهای نظارتی و بالادستی بصورت قانونی معرفی شده است چه دلیلی دارد که در روند جذب و ادامه کار این افراد خللی ایجاد شود.

حال باید دید استاندار کهگیلویه وبویراحمد که پیش از این گفته بود مدل و مشی دکتر پزشکیان را در سیاست راهبردی خود دنبال خواهد کرد اسیر تصمیمات پشت پرده برخی جریانات خاص و جوسازی سایت محلی این جریان خواهد شد یا فرآیند جذب این افراد که با آزمون پا به پله مصاحبه و عبور از آن را گذاشته اند را تسریع می بخشد؟

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.