کد خبر: ۲۷۴۴۸
تاریخ انتشار:۲۲:۲۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
عصر دنا: نامزد دموکرات‌ها در چهار ایالت بحرانی میدان نبرد نسبت به نامزد حزب جمهوری‌خواه اندکی برتری دارد، در حالی که جمهوری‌خواهان در دو ایالت دیگر کمی جلوتر هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایلنا: به نقل از هیل، طبق نظرسنجی‌های اخیر، حدود دو هفته مانده تا انتخابات آمریکا، نامزد دموکرات‌ها در چهار ایالت بحرانی میدان نبرد نسبت به نامزد حزب جمهوری‌خواه اندکی برتری دارد، در حالی که جمهوری‌خواهان در دو ایالت دیگر کمی جلوتر هستند.

این نظرسنجی که توسط مدرسه واشنگتن پست-شار انجام شد، از رای‌دهندگان در هفت ایالت نوسانی نظرسنجی کرد.

در میان رای دهندگان احتمالی، معاون رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین پیشتاز است، در حالی که نامزد جمهوری‌خواهان در آریزونا و کارولینای شمالی از مزایای برتری برخوردار است. این دو نامزد در نوادا با ۴۸ درصد حمایت از هر کدام برابر هستند.

کامالا هریس در جورجیا با ۵۱ درصد در مقابل دونالد ترامپ ۴۷ درصد پیشتاز است. این ایالت در انتخابات ۲۰۲۰ با فاصله کمی به دموکرات‌ها روی خوش نشان داد. 

این نظرسنجی نشان داد که هریس همچنین در ویسکانسین با ۵۰ درصد در مقابل ۴۷ درصد ترامپ پیشتاز است و در میشیگان نیز با ۲ درصد بالاتر  است.

هر دو نامزد برای کسب ۱۹ رای انتخاباتی مطلوب پنسیلوانیا در ایالتی که انتظار می‌رود یکی از رقباتی ایالت‌های این کشور باشد، مبارزه می‌کنند. هریس در حال حاضر در این ایالت پیشتاز است، ۴۹ درصد نسبت به ترامپ با ۴۷ درصد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.