کد خبر: ۲۷۳۷۸
تاریخ انتشار:۱۶:۲۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: اختتامیه نخستین جشنواره استعداد یابی «گام اول» زندان‌های استان اصفهان با رقابت ۳۰۰ نفر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان اصفهان گفت: اختتامیه نخستین جشنواره استعدادیابی «گام اول» زندان‌های استان، با رقابت بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان، زندانیان و ارزیابی ۱۵۳ اثر ضبط شده برگزار شد.
محمد امینی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعداد‌های نهفته زندانیان و کارکنان دانست و افزود: شهدا و سرداران ما به ویژه در این زمانه سرداران جبهه مقاومت الگوی‌هایی بی نظیری از استعداد‌های برتر هستند، سازمان زندان‌ها در راستای اهداف بلند اصلاح و تربیت خود به دنبال کشف این استعداد‌های نهفته در وجود هریک از مددجویان است تا بتوانند با استفاده درست از این نعمت خدادادی در راستای رشد خود و جامعه گام بردارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.