تاریخ انتشار:۱۱:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: فکر می‌کنند غزه را از بین ببرید تمام می‌شود اما غزه را از بین ببرید تفکر مقاومت از بین نمی‌رود در همین غزه که 43 هزار نفر به شهادت رسیدند 62 هزار فرزند دیگر متولد شده تا تفکر و راه مقاومت ادامه پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پگایگاه خبری عصر دنا،  یادواره شهیدان «سید حمدالله» و «سید شیرزاد» تقوی امروز با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در روستای دشت مازه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این یادواره با اشاره به استقامت ایران اسلامی در مقابل خودخواهی استکبار، اظهار کرد: ایرانی که 45 سال مستعمره بود امروز به عظمت رسیده است.

امام جمعه کهگیلویه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی دنیا را به یقین رساند که هر آنچه بگوید وجود دارد و آنچه را که فرماندهان نظامی ما بیان کردند محقق می‌شود.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق 2 و هدف قرار دادن مهمترین پایگاه‌های نظامی دشمن،افزود: مهمترین و قدرتمندترین نقطه را انتخاب می کند تا بگوید حواست باشد اگر این اتفاق بیفتد هر آنچه در منطقه داری نابود می‌کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر برخی تحلیل‌های آبکی مبنی بر اینکه کشور را وارد جنگ نکنید را یادآور شد و گفت: امروز مسئله غزه و اسرائیل و لبنان نیست مسئله جنگ شرق و غرب است شهادت یحیی سنوار یک بخش مسئله است مسئله مهم این است که رهبر انقلاب چند سال پیش فرمودند «قدرت به سرعت از غرب به سمت شرق دارد می آید»، امروز برای اینکه این قدرت از غرب به شرق نیاید جنگ در اوکراین را راه‌اندازی و دلقکی مثل زلنسکی را وارد مسئله می کنند و رهایش کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه امریکا رو به افول است،ادامه داد: قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است و جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به شهادت رهبران مقاومت،گفت: شهادت طبیعت کار است حتما قربانی می‌دهیم در جنگ احد یادمان نرفته است اصحاب پیامبر کشته شدند امیرالمومنین «ع» تنها بود.

امام جمعه دهدشت گفت: اگر امروز انگشت شهید یحیی سنوار را قطع کردند هند جگرخوار نه فقط حمزه بلکه غالب شهدای احد را مثله کرد. استکبار، استکبار است یا باید تسلیم محض او شوی یا باید استقامت کنی آنها که استقامت کردند پیروز ماندند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی که ولی فقیه دارد ماند است،به ما می‌گفتند شما نمی‌توانید اما توانستیم، گفتند پهپاد فتوشاپ است! اراده ایمانی فوق همه تصورات است فکر می‌کنند غزه را از بین ببرند غزه را از بین ببرید تفکر مقاومت از بین نمی‌رود در همین غزه که 43 هزار نفر به شهادت رسیدند 62 هزار فرزند دیگر متولد شده تا تفکر و راه مقاومت ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر شهادت رهبران جبهه مقاومت در میدان جنگ را بر باد رفتن تصورات دشمن درباره آنها خواند و گفت: مقاومت حزب الله در بهترین حالت قرار دارد هر چه تلاش می‌کنند نمی‌توانند وارد خاک لبنان شوند یعنی جبهه مقاومت توانمند است درختی نیست که ریشه را بزنند بیفتد،تبدیل به عظمت شده است این عزت و عظمت و استقامت را شهدا دادند.

تفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شودتفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شودتفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شودتفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شودتفکر مقاومت زنده است/قدرت از غرب به شرق منتقل می‌شود

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.