تاریخ انتشار:۱۳:۰۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: فوق تخصص بیهوشی و کنترل درد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از انجام عمل جراحی بسته و کنترل درد‌های مزمن و حاد بدون نیاز به عمل جراحی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، دکتر افشین منصوریان گفت: تمامی دردهای ناشی از دیسک کمر، دیسک گردن، شانه و دردهای غیر قابل تحمل بعد از عمل جراحی و نیز دردهای ناشی از بیماری زونا در هر عضو از بدن در این روش بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی در زمان ۲ الی ۳ ساعت کنترل می شود.

وی افزود: درمان این بیماران شامل تجویز دارو و در صورت نیاز اقدامات تهاجمی که توسط سونوگرافی و استفاده از دستگاه رادیولوژی در اتاق عمل می‌باشد و با همکاری کارشناس رادیولوژی؛ آقای هادی خلیلی انجام می‌گیرد.

در ادامه سرپرست بیمارستان شهید بهشتی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دکتر منصوریان و همکاران اتاق عمل بیمارستان بیان کرد: انجام این عمل تاکنون در استان ما صورت نگرفته بود و در جنوب کشور نیز فقط در برخی از بیمارستان‌های شیراز انجام می‌گیرد.

دکتر نوید زاده باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما دومین مرکز استان در جنوب کشور هستیم که به حول و قوه الهی و کوشش همکاران این عمل را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص هزینه این عمل نیز بیان کرد: هزینه طبق تعرفه‌های دولتی در این بیمارستان محاسبه می‌شود و نسبت به استان همجوار رقم خیلی پایین تری می‌باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.