تاریخ انتشار:۱۵:۲۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجتمع خدمات سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار برنامه‌های مختلفی تهیه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

یدالله رحمانی گفت: در صورتی که به راه آهن متصل شویم می‌توانیم نقطه میانی کریدور سرخس- اقلید- یاسوج- اهواز و بوشهر باشیم، بنابراین موضوع راه‌آهن را در مرکز کشور پیگیری خواهم کرد که اعتبارات راه آهن یاسوج از منابع ملی خصوصا نفت تامین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند نقش اصلی برای سرمایه‌گذاری و بسترسازی بخش تولید و اشتغال را داشته باشند در این مرکز مستقر می‌شوند.

رحمانی بر حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان تاکید کرد و افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و با راه اندازی مجتمع خدمات سرمایه‌گذاری می‌توان به جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان امیدوار بود. وی اتصال استان به شبکه ریلی کشور و احداث ازاد راه را زمینه‌ساز جذب سرمایه‌گذار دانست و گفت: اعتبارات دولت در این زمینه ناچیز است لذا باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم.

رحمانی با بیان اینکه به موضوع تبدیل بزرگراه‌ها به آزاد راه نیز می‌پردازیم، اضافه کرد: نیاز است با ارائه گزارش های دقیق، این مسائل را پیگیری کنیم تا اعتبارات این بخش‌ها نیز تامین شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین