تاریخ انتشار:۱۴:۱۸ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: انجمن شعر و ادب کهگیلویه با ترکیب هیئت امنای جدید و مسئول دغدغه‌مند فعالیت خود را آغاز کرده است تا محفلی امن برای بروز استعدادهای شعر و ادب و توسعه و ترویج شعر در این شهرستان فراهم آورد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالکریم عبودی در گفت‌وگو با عصر دنا در خصوص وضعیت انجمن شعر و ادب کهگیلویه اظهار کرد: این انجمن بعد از 2 سال تعطیلی از نیمه دوم 1401 فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه انجمن فضایی امن برای بروز استعدادهای شعر و ادب و توسعه و ترویج شعر است،گفت: با انتخاب هیئت امنای جدید انجمن مورد استقبال شاعران و دوستداران شعر و ادب شهرستان شده است.

انجمن شعر و ادب کهگیلویه جان دوباره گرفت/محفلی صمیمی برای بالندگی

وی از اجرای جشنواره شعر منطقه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی تا پایان امسال خبر داد و افزود: بنا داریم یک کارگاه آموزشی شعر با حضور اساتید کشوری برگزار کنیم.

عبودی بیان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شاعران فقید نیز در دستور کار قرار دارد.

عبودی ضمن تقدیر از اعضای انجمن شعر و ادب کهگیلویه مطرح کرد: این انجمن یکی از انجمن‌های فعال شهرستان است و اعضای هیئات امنای انجمن همگی پای کار هستند و همه تلاششان بر ارتقای سطح ادبی و هنری شهرستان استوار است و این بسی جای تقدیر و تشکر دارد.

انجمن شعر و ادب کهگیلویه جان دوباره گرفت/محفلی صمیمی برای بالندگی

خیرالله الهی در گفت‌وگو با عصر دنا با اشاره به راه‌اندازی مجدد انجمن شعر و ادب شهرستان گفت: این انجمن در سال‌های گذشته با چالش‌هایی مواجه بود و شاعران را رنجیده خاطر کرد.

مسئول انجمن شعر و ادب کهگیلویه اظهار کرد: با هدف شناسایی، کشف و رشد استعدادهای ادبی و رشد فعالیت‌های ادبی انجمن را فعال کردیم و از حضور شاعران همه رده‌های سنی استقبال می‌کند.

انجمن شعر و ادب کهگیلویه جان دوباره گرفت/محفلی صمیمی برای بالندگی

الهی با بیان اینکه تلاش بر این است فضایی آرام و صمیمی در انجمن حاکم شود،افزود: حواشی و تنش‌های گذشته باعث شده بود برخی از شاعران ارتباط خود با انجمن را قطع کنند. ما از همه دعوت می‌کنیم انجمن را خانه خود بدانند و یاریگر ما را در تحقق برنامه‌ها یاری باشند.

مسئول انجمن شعر و ادب کهگیلویه گفت: هیئت امنای انجمن این بار متشکل از فرهنگیان دغدغه‌مند و دوستداران علم و ادب است.

وی از برگزاری دورهمین هفتگی به یکی از برنامه‌های انجمن شعر و ادب نام برد و گفت: هر هفته روزهای یکشنبه پذیرای فعالان این عرصه هستیم و ضمن شعرخوانی و خوانش متون ادبی آثار شعرا نقد و بررسی می شود.

الهی این جلسات را فرصتی برای تبادل تجربیات و مشارکت شاعران خواند که می تواند به بالندگی آنها منجر شود.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین