تاریخ انتشار:۱۲:۰۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: دکتر سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی را به دانشگاهیان، عموم مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و یادگاران جنگ تحمیلی تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش وبدا یاسوج؛ در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس، یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

دوران دفاع مقدس مقطع بی‌نظیری در تاریخ کشور ما بود که جنبه‌های مختلفی از ایثار، گذشت و اوج معیار‌های اخلاقی که باید در یک جامعه بشری باشد در آن به منصه ظهور رسید. دورانی که به نماد مقاومت و سمبل پیروزی بر پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌های جنگی قدرت‌های نظامی و اقتصادی دنیا تبدیل شد.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین و همچنین شروع سال تحصیلی جدید ابراز نموده و از درگاه یگانه‌ی هستی بخش، سعادت و سربلندی را برای همه مردم عزیز به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بدیراحمد آرزومندم.


دکتر سعید جاودان سیرت
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین