تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: بمناسبت هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با هفته وحدت، شهردار یاسوج با انتشار پیامی این دو مناسبت را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کیوان آشنا در پیام خود نوشت:

دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت طی دوران ۸ ساله، نام آشناترین واژه در “دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در فرهنگ حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمونه‌ای از سربلندی مردم سرافراز ایران است که مرور خاطرات آن روز‌ها، در تاریخ پرافتخار این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

تقارن میلاد رسول اکرم و هفته وحدت با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمندست برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار شهیدان و رزمندگان جان برکفی که پیرو مکتب رسول خدا بودتد بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند. بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ و هفته دفاع مقدس بی شک وحدت شیعیان و اهل تسنن مسلمانان جهان را طلب می‌کند که با اتحاد و همدلی مسلمانان جهان با هر ایده و تفکری زمینه ساز توسعه و فراگیری دین اسلام به عنوان دین برتر خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته وحدت، از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش آحاد مردم شریف ایران اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهروندان یاسوجی را خواستارم، بی شک حکایت ۸ سال دفاع مقدس، حکایت دوران مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی را دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت از خودگذشتگی‌های دلاور مردان ایران عزیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش آحاد مردم شریف ایران اسلامی را خواستارم.

کیوان آشنا
شهردار یاسوج

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی