تاریخ انتشار:۲۱:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۵۰۰ تن آرد در سطح استان برای تامین نیاز نانوایی‌ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

حسن رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار عصر دنا با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی توزیع نان با سامانه نانینو، اظهار داشت: این سامانه به صورت هوشمند بر توزیع آرد نظارت می‌کند و با شناسایی تخلفاتی مانند استفاده از کارت‌های هدیه و کارت‌های تکراری، سهمیه آرد نانوایی‌ها را کاهش یا افزایش می‌دهد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قیمت هر کیسه آرد یارانه‌ای برای نانوایی‌ها 60 هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد حدود 650 هزار تومان است، افزود: این اختلاف قیمت فاحش، انگیزه‌ای برای فروش غیرمجاز آرد یارانه‌ای شده است.

وی با تاکید بر اهمیت نان در سبد غذایی خانوارها، گفت: با وجود تخلفات برخی نانوایی‌ها، به دلیل جلوگیری از ایجاد مشکلات اجتماعی برای مردم، از پلمب همه واحدهای متخلف خودداری می‌شود. وی از نانوایی‌ها خواست با رعایت اصول اخلاقی، از کم‌فروشی و فروش غیرمجاز آرد خودداری کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۶ ماهه اخیر به صورت ماهانه ۵۰۰ تن آرد در استان توزیع شده است، افزود: این اقدام برای تامین نیاز مناطق گردشگرپذیر و مناطقی که جمعیت عشایری آنها در فصول خاصی از سال افزایش می‌یابد، انجام شده است.

رضاپور تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات ناشی از کمبود آرد، شهرستان‌های دنا، سرفاریاب، سپیدار و کبگیان در اولویت توزیع آرد قرار گرفته‌اند.

وی در پایان گفت : با توجه به این که دولت علاوه بر تخصیص آرد یارانه ای به واحدهای خبازی با قیمت بسیار پایین، در پایان هر تایم کاری به میزان هر قرص نان فروش رفته توسط واحد های خبازی حدود ۴۰ درصد قیمت هر  نان، یارانه به حساب واحدهای خبازی واریز می کند؛از واحدهای خبازی خواست که از هر گونه کم فروشی و یا فروش غیرمجاز جدا خودداری و به همشهریان نان با کیفیت تحویل نمایند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی