تاریخ انتشار:۱۵:۰۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
حسین فرخی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- حسین فرخی: در دنیای امروز، نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه‌ی جوامع تلقی می‌شود. حال اگر سرمایه انسانی را دسته‌بندی کنیم، یکی از شاخص‌ترین آن‌ها نخبگان هر جامعه هستند. این افراد با خلاقیت، هوش و پویایی خود، موتور پیشران اعتلای کشور در مسیر تعالی و پیشرفت معنوی و مادی جامعه هستند.

رشد و توسعه جوامع به همت نخبگانی محقق خواهد شد که توانستند در هر شرایطی تغییرات عمیق و ساختاری ایجاد کنند و با هوش و درایت خود، ضروریات زمان را درک کرده و در آن مسیر گام نهاده و موجبات کمال و سعادت جامعه خود را فراهم نماید.

با نگاهی تیزبینانه به این نکته، می‌توان دریافت که نخبگان واقعی ایران اسلامی، شهدای گرانقدر هستند که با ایمان، اعتقاد، صداقت، سلامت نفس و در اوج گم‌نامی کوشیدند تا امنیت و عزت و بسترهای هدایت و تعالی کشور را فراهم کنند و چراغ راه حرکت آیندگان باشند.

سخن از نخبگانِ دیروز دفاع مقدس و عرصۀ ایثار و شهادت است. این نخبگان، برگزیدگان خداوند متعال هستند که نوای دگرگونی و حرکت به سمت پیشرفت را در سیر تاریخی ایران زمین نواختند و حال این تغییر و تحولات چقدر ملموس است.

بی‌تردید، یکی از مهمترین وظیفه هر جامعه تکریم چنین نخبگان و مفاخری است و کنگــــره ملی ۲۰۰۰ شهیــ

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی