تاریخ انتشار:۰۰:۵۴ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
به مناسبت هفته دولت
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، باحضور غلامرضا تاج گردون نماینده مردم شهرستان‌ های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه علیرضا راستیار معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های عمرانی شهرستان باشت بازديد شد.

 تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به همراه راستیار، ، سیاهپور، پیمانجو و فرماندار گچساران از جاده‌هایی که در منطقه پیچاب در حال احداث و یا نیاز به احداث داشتند بازدید کردیم و قول‌هایی داده شد که این پروژه‌ها در آینده سرعت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: همچنین از پروژه لار - شاه بهرام در محور باشت - چرام بازدید شد که تاکنون پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است که در ادامه نیز با تزریق اعتبار به این پروژه، تا حدی از مشکلات عبور و مرور مردم این منطقه رفع خواهد شد.

تاج گردون در ادامه گفت: در حال حاضر اکثر پروژه‌های استان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا می‌شود؛ پروژه‌های راه‌های روستایی، راه‌های اصلی، روکش‌ها و... پیشرفت خوبی داشته اند که سعی می‌شود با تزریق اعتبار، به این پروژه‌ها سرعت بخشید.

پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان باشت در محور ده بزرگ - پیچاب است که امروز شاهد فعال بودن این پروژه و پیشرفت فیزیکی قابل توجه آن بودیم.

پیمانجو افزود: در بازدید امروز، تمامی پروژه‌های شهرستان باشت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شد که با قول مساعد راستیار معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص کمک‌های مالی به پیمانکارانی که مطالبات دارند همراه بود تا در هفته‌های آتی شاهد سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: در خصوص تکمیل و اجرای مابقی مسیر نیز با تزریق اعتبار، مناقصات قطعات جدید برگزار خواهد شد.

پیمانجو در ادامه گفت: در ادامه بازدیدهای امروز، شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه لار - شاه بهرام در محور باشت - چرام بودیم که این پروژه با تزریق اعتبار این پروژه تا دو ماه آینده مورد بهره‌برداری و استفاده مردم خواهد رسید.

پیمانجو افزود: در پایان بازدید امروز، از پروژه‌های این اداره کل در شهرستان گچساران نیز بازدید به عمل آمد؛ موضوع اصلی محور گچساران - لیشتر، اجرای روشنایی این محور بود تا شاهد محوری ایمن‌تر با کاهش تصادفات برای هم استانی‌ها باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی