تاریخ انتشار:۱۲:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: دادستان کل کشور گفت: مطالبات عمومی مردم کهگیلویه و بویراحمد با دقت و تا حصول نتیجه نهایی بررسی و پیگیری قضایی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در جلسه معارفه دادستان جدید یاسوج با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سفر خود به این استان، گفت: علاوه بر شرکت در مراسم تکریم ومعارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مهم‌ترین مسائل قضایی در کهگیلویه و بویراحمد نیز بررسی می‌شود.
وی در پاسخ به سوالی به ساخت چندین سد در حوزه‌های آبی و پیرامون استان کهگیلویه وبویراحمد و نگرانی مردم مبنی بر پیامد‌های منفی این سد‌ها به ویژه در زمینه محیط زیست افزود: دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به موضوعات مورد مطالبه مردم در این حوزه ورود خواهد کرد و به تفکیک مسائل زیست محیطی نیز بررسی خواهد شد.
دادستان جدید مرکز کهگیلویه وبویراحمد در کارنامه خود دادیار دادسرای عمومی و انقلاب گچساران و جانشین دادستان گچساران بوده است.
وحید موسویان همچنین رئیس شعبه پنج دادگاه عمومی و حقوقی یاسوج و سرپرست شورا‌های حل اختلاف مرکز استان بوده است.
از دیگر سوابق موسویان می‌توان به قاضی اجرای احکام و شعب شورا‌های حل اختلاف استان نیز اشاره کرد.
وی همچنین معاون دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس اداره تصفیه ورشکستگی دادگستری استان بوده است.
علی ملک‌حسینی پس از حدود پنج سال دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی