تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: موکب شهدای کهگیلویه در مسیر عبور زوار اربعین از استان‌های شرقی و 2 کشور خارجی آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،موکب شهدای کهگیلویه در مسیر عبور زائران استان‌های شرقی و 2 کشور خارجی شامگاه سه شنبه افتتاح شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در مراسم افتتاحیه موکب شهدای کهگیلویه گفت:حرارت و مغناطیس اباعبدالله قلب‌ها را تسخیر می‌کند، ماحصل آن پیاده ‌روی عظیم اربعین است.

امام جمعه دهدشت افزود: این آمادگی و رزمایش هر ساله ما زمینه برای ظهور است. موکب لطف امام زمان «عج»است این مایه خرسندی است .

وی با بیان اینکه کار برای امام حسین در این نسیم رحمت الهی کار آسانی است، مشقت‌های زیارت کربلا در رژیم بعثی را یادآور شد و افزود: زمانی صدام اجازه نمی‌داد شیعیان بصره به زیارت بروند ،به برکت جبهه مقاومت و فرزندان آسمانی روح الله و به برکت مهدویت اربعین مسئله جهانی شده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: تاریخ را فراموش نمی‌کنیم در کربلا کار به جایی رسید که قبور شهدا را شخم زدند اما آنها کجا رفتند و چه سرنوشتی داشتند و اهل بیت به چه جایگاهی دست یافتند.

وی بیان کرد:باید خدارا شاکر باشیم که در عصری زندگی می‌کنیم که گریه برای امام حسین جرم نیست راه‌اندازی کاروان امام حسین مایه فخر و مباهات است،این عظمت را خون شهدا ایجاد کردند.

امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه گفت:از همه کسانی که در برپایی موکب همکاری دارند به ویژه از تدبیر و مدیریت سرهنگ پوربهشت تشکر می‌کنم.

خدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکبخدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکبخدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکبخدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکبخدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکبخدمات‌رسانی موکب شهدای کهگیلویه آغاز شد/زائران پاکستان و افغانستان میهمانان ویژه موکب

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی