کد خبر: ۲۵۹۲۹
تاریخ انتشار:۲۳:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: به گزارش عصر امروز به نقل از بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG کاروان چینی در بازی‌های المپیک پارس سه مدال طلای دیگر را کسب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر امروز: تیم وزنه‌برداری چین در دسته 61 کیلوگرم مردان و 49 کیلوگرم زنان مدال طلا را به دست آورده، در حالی که تیم شنای هماهنگ چین با کسب مدال طلا برای اولین بار در مسابقات المپیک تاریخ‌ساز شد.

از المپیک لندن، ریو تا توکیو، تیم شنای هماهنگ چین برای سه دوره متوالی مدال نقره و سرانجام در المپیک پاریس مدال طلا را کسب کرده است.

تیم شنای هماهنگ چین با برتری بیش از 69 امتیازی نسبت به تیم شنای هماهنگ آمریکا که در مقام دوم قرار داشته، اولین مدال طلا در تاریخ شنای هماهنگ چین را کسب کرد.

«هوئو جی‌هوئی» به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دسته 49 کیلوگرم زنان، در مسابقه دوضرب، با غلبه بر مشکلات به پیروزی رسید. در صورتی که او در تلاش سوم دوضرب شکست خورد، دیگر نتوانست مدال را کسب کند.

با وجود این فشارها، هوئو جی‌هوئی با 117 کیلوگرم رکورد جدید دوضرب را در بازی‌های المپیک ثبت کرده و با مجموع 206 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

«لی فابین» به عنوان دارنده رکورد جهانی یک‌ضرب و امتیاز کل در دسته 61 کیلوگرم مردان، در سه بار یک‌ضرب و دوضرب باثبات توانایی خود را نشان داده و در نهایت با 143 کیلوگرم در رده اول یک‌ضرب قرار داشته و نیز رکورد جدیدی در بازی‌های المپیک به نام خود ثبت کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی