کد خبر: ۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار:۰۰:۳۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش شرجی و رطوبت هوا در سطح استان خبر داد و گفت: مراکز شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی دمای هوا ۴۵ درجه در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: زهرا راستگو در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به افزایش شرجی و رطوبت هوا در استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اوایل هفته آینده در اغلب ساعات با وزش جریانات جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

وی، مه صبحگاهی را از دیگر پدیده‌های غالب در سطح استان و بر روی خلیج‌ فارس دانست و بیان کرد: جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 32 و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان را 30 تا 90 سانتیمتر و گاهی 120 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: در شبانه‌روز گذشته دمای هوا شهرهای دشتستان از جمله شبانکاره و آب‌پخش 47 درجه گزارش شده است.

راستگو با بیان اینکه دمای هوای 9 شهر استان بوشهر در 24 ساعت گذشته بالای 40 درجه ثبت شده است، گفت: مراکز شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و دشتی دمای هوا 45 درجه در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

وی از افزایش شرجی و رطوبت هوا در سطح استان خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته میزان شرجی در شهرهای ساحلی استان بوشهر بالای 70 درصد گزارش شده است.

راستگو، میزان رطوبت در خارگ 88 درصد اعلام و بیان کرد: شرجی در گناوه 86، عسلویه 85، دیر 84 و بوشهر 77 درصد ثبت شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی