تاریخ انتشار:۱۴:۲۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهاد امامت مدافع نظام و انقلاب هستیم و تا پای جان در راه این نظام ایستادگی خواهیم کرد و از طرفی مطالبه گر مردم هستیم از تریبون که متعلق به نطام است حق مردم مطالبه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در جمع نمازگزاران دهدشت اظهار کرد: با حضور خود در نماز جمعه این سنگر دین و وحدت را تقویت کنیم.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:دشمن از حضور مؤمنین در مصلاهای نماز جمعه وحشت دارد دشمنان روی جمعه‌ها تمرکز و توجه دارند ببینند خطبا به چه مسائلی اشاره می‌کنند بنابراین هر چه بتوانیم تقویت کنیم قطعا در جهت تقویت دین حرکت کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه پایگاه‌های نماز جمعه در امورات عمرانی اعتباراتی دارند،تصریح کرد: مردم می‌توانند با کمک به ستادهای نماز جمعه در محتوای فرهنگی کارساز و مؤثر باشند.

وی از زحمات ائمه جمعه جوان و انقلابی تشکر و قدردانی کرد و گفت: از فضلای عزیز و گرانقدر که در مناطق مختلف استان زحمت می‌کشند به ویژه در بخش‌هایی که با نبود امکانات به مردم خدمت می‌کنند و از ستادهای نماز جمعه قدردانی می‌کنم .

حجت‌الاسلام عبودی بیان کرد: همه ستادهای نماز جمعه مردمی هستند در بعضی از ستادها شاید از مدیران و مسیولین هم عضو باشند اما غالب مردمی هستند.تصور نکنید ستادهای نماز جمعه فقط روز جمعه فعالیت دارند اینها در طول هفته برنامه اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات سوال می‌شود ائمه جمعه کدام سمت‌اند؛طرفدار نظام یا مردم،گفت: محور این نظام مردم‌اند در نهاد امامت مدافع نظام و انقلاب هستیم و تا پای جان در راه این نظام ایستادگی خواهیم کرد و از طرفی مطالبه گر مردم هستیم از تریبون که متعلق به نطام است حق مردم مطالبه می‌شود جمعه‌ها پشت تریبون امام جمعه در دفاع از مردم فریاد می‌زنند به غیر از بیان در خطبه مگرر پیگیر مشکلات هستند متوجه کمبودها هستیم اما از حق مردم کوتاه نمی‌آییم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.