تاریخ انتشار:۰۱:۵۴ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: شهردار یاسوج گفت: طی دو ماهه اول امسال بیش از ۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج توسط حوزه معاونت عمرانی (سازمان عمران و بازآفرینی شهری) آسفالت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، کیوان آشنا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال شاهد بارش های خوبی در سطح شهر یاسوج بودیم که باعث شد در کارهای عمرانی محدودیت هایی ایجاد شود اما در روزهایی که امکان فعالیت بود حوزه عمرانی شهرداری همواره مشغول فعالیت بود.

آشنا بیان کرد: عملیات خاکبرداری و خاکریزی معابر و تسطیح جهت بهبود عبور و مرور و آماده سازی برای آسفالت در 25 هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بارش های سیل آسا خسارتی را به برخی از جداول وارد کرد که کار ترمیم 500 متر این جداول و کانال ها نیز طی دو ماهه گذشته صورت پذیرفت.

شهردار یاسوج گفت: قریب به 500 عدد دال بتنی در اندازه های یک متری و یک و نیم متری برای پل های معابر شهر یاسوج در کارگاه سازمان عمران شهرداری ساخته و در محل های مورد نیاز نصب شد.

آشنا خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی شهرداری یاسوج امسال با قدرت و شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.