تاریخ انتشار:۱۸:۴۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۳
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

غدير، تجلي خواست خالق، روح آفرينش، برانگيزاننده ستايش و دست هاي بلندي است كه انسان خاكي را به افلاك مي كشاند . واقعه غدير عظمت اسلام را معنا داد و با تفكر عميق عدالت خواهي، سعادت بشري را به عينيت رساند و اميد به هدايت الهي را تجسم بخشيد .

غدير تداوم رسالت محمد (ص) در ولايت علي (ع) است. غدير عيد پيمان و ميثاق و عهد است. غدير عيد عدالت و رهبري است . عيد ولايت و امامت فرا مي رسد و شيعيان جهان به شكرانه تكميل دين و اتمام نعمت همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن خواهند گرفت .

با  گراميداشت هفته ولايت و تبريك عيد سعيدغديرخم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حكمت و تجديد ميثاق با ولايت و امامت اين روز بزرگ را به عموم مسلمين به ويژه مردم ولايت مدار استان كهگيلويه و بويراحمد  تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسكين راستين به ولايت مولي الموحدين حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام محسوب فرمايد.

 

جهانگير شاهيني

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار