تاریخ انتشار:۱۹:۰۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: عضو شورای اسلامی شهر مادوان برای حضور مردم جهت حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب رئیس جمهوری اصلح پیامی صادر کرد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فریده دیده بان عضو شورای شهر مادوان طی پیامی از حضور احاد مردم پای صندوق رای دعوت کرد

متن این پیام به شرح زیر است:
هدف هر انتخابی رسیدن به مطلوب‌ترین شرایط و رشد و توسعه جامعه است، از همین رو انتخاب رئیس‌جمهور اصلح به عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در این میان مشارکت مردم و حضور گسترده در این عرصه از اصلی‌ترین ابزار تحقق این مهم محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر مادوان: ضمن دعوت از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت‌ساز اهمیت بالایی دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین