کد خبر: ۲۴۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:بیش از ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد به بیماران خدمات ارائه می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جمع خبرنگاران حاضر در رویداد جام رسانه ای امید با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت کمبود پزشک در استات نداریم گفت: هر پزشک متخصص و یا فوق تخصص که به کهگیلویه و بویراحمد بیاید مشکلی از بابت تامین مسکن او وجود ندارد.

ابوالفضل دهبانی‌زاده در خصوص مطالبات پزشکان هم افزود: بخش زیادی از مطالبات به آنها پرداخت شده و بخش هم با تاخیر در حال پرداخت است.

وی از فعال شدن مرکز ام آر آی گچساران در دولت شهید رئیسی و پیگیری های این شهید والامقام برای رفع مشکلات این مرکز خبر داد و اضافه کرد: این دانشگاه برای واگذاری این مرکز به بخش خصوصی آمادگی کامل دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شفایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
دکتر که زیاد میاد استان منتهی بعضی از این دکترا طرحی هستن میان اینجا دوره میبینن و برمیگردن..گویا مردم استان ما موش آزمایشگاهی پزشکان هستن!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.