کد خبر: ۲۴۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۵۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب کهگلویه و بویر احمد گفت: تاکنون 99 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگلویه و بویر احمد امروز در جام رسانه امید گفت: استان ما 10 درصد منابع آبی کشور را داراست که با توجه به این ظرفیت قبل از انقلاب تنها چهار حلقه چاه و 55کیلومتر شبکه توزیع داشتیم ولی امروز در تولید ذخیره و دیگر حوزه ها گامهای موثر برداشته شده است.

امید صالحی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته اضافه کرد: در حوزه شهری و روستایی 9هزار کیلومتر شبکه توزیع داریم که هفت هزار کیلومتر روستایی است .

به گفته صالحی 122هزار متر مکعب مخازن شهری و 117هزار متر مکعب مخازن روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به حفرو تجهیز 57 حلقه چاه شهری و 117حلقه چاه روستایی در استان بیان کرد: سیستم دفع فاضلاب قبل از انقلاب وجود نداشت به برکت انقلاب اقدامات مفیدی در احداث تصفیه خانه ها انجام گرفت و
99درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات ابرسانی قرار گرفته است.

صالحی اجرای ابرسانی به 107روستای استان را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد و گفت: برای تکمیل تصفیه خانه اضطراری یاسوج تاکنون 43میلیارد تومان هزینه شده است.

اصلاح شبکه فرسوده شهر یاسوج و پیشرفت 90درصدی تصفیه خانه چرام از دیگر عملکرد آبفای کهگلویه و بویراحمد عنوان شد.

مدیر عامل آبفای استان سلامت و کیفیت اب شعار کلیدی این مجموعه دانست و افزود: در یکسال اخیر 10هزار ازمایش آب در آزمایشگاه ابفا انجام گرفته است.

صالحی افزود: اجرای 100کیلومتر خط انتقال و بیش از 360کیلومتر شبکه اب با اعتبار 1500میلیارد تومان کار شده است همچنین در مجموع تعداد 160 روستا در سه سال اخیر آبرسانی شده و مجموع
1083میلیارد تومان تخصیص اعتبار و پرداخت بدهی صورت گرفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
۵%هم نیست چ برسه به 19 %
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی