کد خبر: ۲۴۵۴۲
تاریخ انتشار:۰۰:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: کیم کارداشیان پس از طلاق از کانیه وست در مورد بزرگ کردن چهار بچه به عنوان یک مادر مجرد صادقانه حرف زد و گفت: دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از کاماپرس، کیم کارداشیان و کانیه وست در حدود یک دهه زندگی مشترک صاحب چهار فرزند شدند، نورث (متولد ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳)،  سنت (متولد ۵ دسامبر ۲۰۱۵)، شیکاگو (متولد ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸) و مزامیر (متولد ۹ مه ۲۰۱۹).

 

کیم طی یک تماس تلفنی با یکی از دوستانش درباره هفته‌ای سرشار از دردسر با بچه‌ها حرف زده و اعتراف کرده برای فرار از بچه‌ها در طول مصاحبه تلفنی، خود را حمام حبس کرده است.

کیم پس از اینکه در پادکست جی شتی گفت که بچه‌هایش را «بدون هیچ‌کس» بزرگ می‌کند، با واکنش‌های شدید مواجه شد و بعد از آن نیز مجبور شد کمک گرفتن از پرستاران و آشپزها در خانه‌اش را تصدیق کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی