تاریخ انتشار:۲۱:۱۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
باهدف پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان صورت پذیرفت ؛
عصر دنا: سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، با هدف ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در محل استانداری انجام شد.

سید صدرا درست گفت: سامانه سامد نوعی ارائه خدمت است که مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات دولتی می توانند مطالبات و کارهایشان را پیگیری کنند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود : با حضور در محل این سامانه بستر پاسخگویی برخط به سوالات و ابهامات، ایده ها، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مجریان طرحها و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت غیرحضوری فراهم گردیده که از این منظر حائز اهمیت می باشد .

درست در ادامه با اشاره به نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و حقوق شهروندی گفت : برقراري ارتباط از طريق سامانه سامد در فضای بهینه ميان متصديان امور و مردم با کاستن از مراجعات حضوری زمینه پاسخگويي مناسب به درخواستهاي متقاضیان و از اتلاف وقت و هزينه ها ممانعت نموده که این امر متضمن رعایت اصل عدالت اجتماعی در راستاي اجراي حقوق شهروندي و فرصت مساوي براي همه آحاد جامعه نقش مهمی ایجاد می نماید .

گفتنی است، با توجه به ضرورت و اهمیت جذب سرمایه گذار و تسهیل در رفع موانع تولید، ملاقات های حضوری با مدیرعامل در شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در طول هفته به صورت روزانه و بدون محدودیت زمانی انجام می پذیرد .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بیننده ترین