تاریخ انتشار:۰۸:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ۲ شبانه روز تلاش بخشی ازلاشه ۲ راس کل وحشی از خانه متحلفی در شهرستان دنا کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، اسلام جاودان خرد گفت: پس از شناسایی هویت متخلفان در یکی از روستا‌های شهرستان دنا و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی ضمن کشف و ضبط لاشه "کل وحشی" برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: نزدیک به غروب سیزدهمین روز از خرداد ماه ۴۰۳ ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا متوجه صدای شلیک گلوله می‌شوند.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پایشی خود متخلفین را شناسایی می‌کنند، اما با توجه به فرا رسیدن شب، متخلفان از فرصت سوء استفاده نموده و متواری می‌ شوند.
جاودان خرد تصریح کرد: ماموران هویت مکانی متخلفان را شناسایی و اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار می‌دهند و در این راستا از منزل یکی از متخلفان بخشی از لاشه ۲ راس کل شکار شده کشف و ضبط شد. 
جاودان خرد با اشاره به برخورد قانونی با متخلفین زیست محیطی گفت: مطابق با قانون، خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزاء حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده و متخلفین زیست محیطی با تشکیل پرونده‌ای برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند
وی با اشاره به جریمه حقوقی برای این متخلفان تصریح کرد: مطابق قانون برای شکار یک راس کَل (پازن) ۲۵۰میلیون ریال قانون گذار جریمه لحاظ نموده و علاوه بر این جریمه نقدی، جریمه کیفری برای متخلف صادر می‌شود..
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی