تاریخ انتشار:۱۵:۱۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: پیام رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دست به تظاهرات های گسترده در آمریکا زدند بازتاب مختلفی داشته است .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیام رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دست به تظاهرات های گسترده در آمریکا زدند بازتاب مختلفی داشته است . 

بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
 
 
 
خبر در حال تکمیل است ..............
 
 
رهبر معظم ایران خطاب به جوانان آمریکا: به بخشی از مقاومت تبدیل شدید
پایگاه خبری "شفق نیوز"، نوشت آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه های آمریکا که "برای دفاع از کودکان و زنان غزه" به میدان آمدند، پیامی ارسال کرد.
پایگاه اینترتی رهبر ایران، پیام وی را منتشر کرد.
شفق نیوز در ادامه بخش های مهم پیام مقام معظم رهبری را منتشر کرد.
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
بازتاب پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در رای الیوم
روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت سید علی خامنه ای رهبر معظم ایران با ارسال پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه های آمریکا گفت اکنون در سمت درست تاریخ ایستاده اید که در حال ورق خوردن است.‌ فلسطین سرزمین مستقل دارای تاریخ اصیلی است و ملت آن شامل مسلمانان، مسیحیان و یهودیان می شود.‌
وی افزود به شما اطمینان خاطر می دهم که اوضاع اکنون در حال تغییر است و منطقه حساس غرب آسیا با سرنوشت دیگری مواجه است.‌
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
اعتراف به شکست آمریکا در مقابل تفکر رهبر معظم ایران
مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بازنشر متن پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی نوشت: اگر آیت الله را راضی کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید.
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
 
 
 
فعال سیاسی آمریکایی: نامه امام خامنه‌ای، اعلام همبستگی شگفت‌انگیزی با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا است
«فرگی چمبرز» (Fergie Chambers)، فعال سیاسی آمریکایی، در واکنش به نامه مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: «امام خامنه‌ای نامه‌ای شگفت‌انگیز برای اعلام همبستگی با دانشجویان در آمریکا نوشتند و آن را با عالی‌ترین سخن پایانی، تمام کردند: "توصیه می‌کنم با قرآن آشنا شوید."»
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
بازتاب پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در پایگاه خبری العربی
به نوشته پایگاه خبری العربی الجدید، رهبر ایران خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا گفت شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید که در حال ورق خوردن است و شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت هستید و در زیر فشارهای بیرحمانه دولتتان که آشکارا به دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی می پردازد، مبارزه شرافتمندانه ای را آغاز کردید.
رهبر ایران با اشاره به حمایت های فراگیر آمریکا از رژیم اسرائیل در طول دهه های گذشته، تاکید کرد دولت آمریکا و شرکایش حتی از نشان دادن یک بار نارضایتی خود امتناع کردند.
وی افزود اوضاع اکنون در حال تغییر است و منطقه حساس غرب آسیا با سرنوشت دیگری مواجه است.‌
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
 
حازم کلاس مدیر دفتر شبکه العربی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت :
رهبر ایران در پیامی به دانشجویان حامی ملت فلسطین در آمریکا گفت شما اکنون در سمت درست تاریخ که در حال ورق خوردن است ایستاده اید... شما بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل می دهید و زیر فشارهای سخت دولتتان که آشکارا از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع می کند، مبارزات شرافتمندانه ای آغاز کرده اید.
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
بازتاب پیام مقام معظم رهبری به جوانان حامی فلسطین در آمریکا در پایپاه اینترنت النشره 
پایگاه اینترنتی النشره نوشت: آیت الله علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پیامی به جوانان و دانشجویان دانشگاه های آمریکا که "وجدان های زنده شان آنها را به دفاع از زنان و کودکان مظلوم عزه سوق داده است"، تاکید کرد: "شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت هستید و تحت فشارهای بیرحمانه دولتتان که آشکارا از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع می کند، مبارزه شرافتمندانه ای را آغاز کرده اید."
 
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
 
 بازتاب پیام مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در حساب کاربری المیادین 
حساب کاربری شبکه تلویزیونی المیادین با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه های آمریکا تاکید کرد آنها الهام بخش سرتاسر جهان بوده اند تا در برابر رژیم غاصب اسرائیل بایستند.
حساب کاربری این شبکه در ادامه بخش های مهم از پیام رهبر معظم انقلاب را خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، بازتاب داد.
 
 
 
 
بازنشر پیام رهبری در حساب کاربری فعال یمنی
حساب کاربری زکریا احمد الطالبی فعال یمنی با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت: (آیت الله) علی خامنه ای پیامی به جوانان تظاهرکننده حامی فلسطین در آمریکا ارسال کرد. رهبر ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه های آمریکا که برای دفاع از کودکان و زنان غزه به میدان آمدند، پیامی ارسال کرد.
 
 
 
بازتاب نامه مقام معظم رهبری در پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم 
پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم نوشت (آیت الله) علی خامنه ای رهبر (معظم) ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه های آمریکا که در دفاع از کودکان و زنان غزه، به میدان آمده اند، پیام ارسال کرد.
این پایگاه در ادامه متن کامل نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا را منتشر کرد.
بازتاب پیام رهبر انقلاب برای دانشجویان آمریکایی
 
 
 
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به کدام کاندیدا رای می‌دهید؟
سعید جلیلی
مسعود پزشکیان
رای نمی دهم