کد خبر: ۲۴۳۱۰
تاریخ انتشار:۱۶:۴۷ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با عرضه انواع لوازم خانگی از امروز (پنجم خردادماه) تا پایان هفته فعال است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از ایرنا، این کالاها شامل ۳۰۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.

استان‌های ایلام، کرمان، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و تهران میزبان برگزاری حراج‌های خرده فروشی در این دوره هستند.

بر اساس اعلام سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی اموال تملیکی، کالاهای عرضه شده، تنها جهت مصرف شخصی بوده و قابلیت عرضه عمومی و تجاری ندارد.

متقاضیان از امروز شنبه تا پایان هفته فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌های اعلامی از ساعت ۸ صبح هر روز تا ۱۹ همان روز انواع کالاها را مشاهده کرده و اقدام به ارائه پیشنهاد کنند.

برندگان جهت تحویل کالا ۴۸ ساعت پس از تکمیل وجه و حداکثر ظرف هفت روز به همراه رسید پرداخت، رسید کارمزد سامانه و رسید پذیرش برنده بودن و تایید قرارداد به صورت حضوری باید به اداره کل اموال تملیکی در استان‌های برگزار کننده مراجعه کنند.

همچنین با توجه به اعلام مشخصات و تصاویر کالا در سامانه حراج، برندگان بایستی در هنگام تحویل از سالم بودن آن، اطمینان حاصل کنند و اعتراض پس از خروج از انبار قابل پذیرش نیست و کالای فوق فاقد گارانتی است.

سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برای عرضه کالاها از امروز فعال است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.