کد خبر: ۲۴۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی احتیاطی مادر در این استان منجر به جان باختن ۲ کودک ۶و ۹ ساله شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امین نیکویی نژاد روز دوشنبه اظهارداشت: در این حادثه مادر، خودروی پراید خود را در حالی که کودکان در آن حضور داشتند ترک می کند و کودکان خودرو را به دره ای که در کنار جاده بود هدایت می کنند.

وی بیان کرد: در این سانحه که پیش از ظهر امروز در روستای کره (نزدیکی شهر پاتاوه) و بقعه متبرکه بی بی زهرا خاتون (س) رخ داد کودکان و خودرو به دره کنار جاده سقوط کردند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:امدادگران با دریافت گزارش حادثه مذکور در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند اما پیش از رسیدن نجاتگران سرنشینان خودروی مذکور جان خود را از دست داده بودند.

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه پارک کردن خودرو در نزدیک مکان هایی که شیب دارد اقدامی حطرناک است از رانندگان خواست در مناطق ایمن توقف کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نگار فرهمندنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اولا از صحت و سقم خبر اطلاع کافی اشته باشید و بعد خبر درج کنید.مادر کودک اصلا در ماشین حضور نداشتن. سن کودکان هم اشتباه قید شده است.از هم استانیای عزیز خواهشمندم به خبرهای این بخش خبری اکتفا نکنند چون بدون اطلاع و آگاهی کامل ازحوادث تیتر نویسی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
متن خبر هم گفته مادر خودرو را پارک و ترک کرد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی