تاریخ انتشار:۰۸:۲۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: جهانگیری سخنگوی قوه قضائیه مهمترین برنامه های سفر رئیس قوه قضائیه در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان سفر به این استان، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، ترتیب خواهند داد.
سخنگوی قوه قضائیه در فرودگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، و ارتباط با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در این سفر قرار است علاوه بر بررسی پرونده‌های کثیرالشاکی و بازدید از دفاتر قضایی استان و شعب دادسرا‌ها و دادگا‌ها از زندان مرکزی و پزشکی قانونی بازدید کند.
جهانگیری افزود: همچنین بررسی مشکلات و صدور اسناد مالکیت اراضی ۸۳ هکتاری اراضی در چرام، پرونده‌های کثیر الشاکی شهرستان لنده از موضوعاتی است که در این سفر انجام شود.
وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا همچنین مشکلات ساخت اداره ثبت اسناد در باشت، طرح‌های عمرانی دستگاه قضا را بررسی و مشکلات و موانع آنها را برطرف می‌کند.
سخنگوی قوه قضائیه در این سفر همچنین دلایل تاخیر در صدور اسناد کاداستر به ویژه در حوزه کشاورزی نیز بررسی و موانع پیش رو را رفع می‌کند.
جهانگیری پس از استقبال مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج، از شهرک های صنعتی استان بازدید و در نشست با صنعتگران شرکت کرد.

حضور در اجلاسیه شهدا، دیدار با کارکنان قضایی، دانشجویان، صنعت گران، کشاورزان، دامدارن و جوامع نخبگان کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی به شعبه‌ها و بررسی پرونده‌های مهم قضایی، نظارت بر روند دادرسی در استان، بررسی کمبود‌های ساختمانی، همچنین راه اندازی و افتتاح مجتمع قضایی در مرکز استان، کمک به سیستم سخت افزاری و نرم افزاری برای دادرسی الکترونیک، کمک به رفع موانع دادرسی از جمله برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به این استان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی