تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: فاز نخست پروژه خیر سازمصوب اسفند 1402 تکمیل و به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارشپایگاه خبری عصر دنا به نقل از  روابط عمومی انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سید عباس رضائی مدیر کل انتقال خون استان در بازدید از این پروژه خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم توسعه  زیرساخت های فیزیکی  انتقال خون استان و محدودیت مالی که در استان با آن مواجه هستیم، برخورداری از پتانسیل خیرین حوزیه انتقال خون می تواند به پیشبرد اهداف توسعه ای ما کمک شایانی کند. 
 
در همین خصوص در نشست هایی که با مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین انتقال خون استان داشتیم رایزنی های مثبتی صورت گرفت که منجر به تصویب چند پروژه در سطح استان شد و یکی از مصوبات این دیدار دیوار کشی و محوطه سازی ساختمان های قدیمی و جدید اداره کل انتقال خون استان بود که در اسفند ماه سال گذشته(1402) با بودجه بیست میلیارد ریال به تصویب رسید. 
 
دکتر رضائی در ادامه افزود: با رایزنی های صورت گرفته، خیر سلامت حاج الیاس رفیعی اجرای این پروژه را تقبل کرد و در مدت زمان کوتاهی فاز اول آن تکمیل و به بهره برداری رسید. 
 
دکتر رضایی در پایان ضمن تجلیل از  نیت خیرخواهانه این خیر سلامت برای تداوم این نوع همکاری ها ابراز امیدواری کرد و از پیگیری روند اداری و مطالعاتی  سایر مصوبات خبر داد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی