تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: جمعی از مسئولین استانی از خانواده معظم شهیدان آراوند، محرابی، هوشیاری، راد، درخش و همچنین آزاده و جانباز حسینی، دیدار و سرکشی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا،در این دیدار که باحضور حجت‌الاسلام خرم روز مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ،حمید رضا پیمانجو مدیر کل راهداری و جاده ای استان و مصطفی رحیمیان مشاور وزیر راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران صورت گرفت.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن تشریح جایگاه و شأن شهید و شهادت گفت: شهدا برطبق کلام خدا <عند ربهم یرزقون>  هستندو خانواده های شهدا در نزد خداوند جایگاه بس والایی دارند.

حجت الاسلام خرم روز افزود: دعای پدر و مادر شهید از  آن جهت که نزد خدا آبرو دارند بسیار اثرگذار بوده و دیدار به این عزیزان میتواندمقدمات عاقبت بخیری ما را فراهم آورد.

 در پایان این دیدار با اهدای لوح از مقام شامخ شهیدان  آراوند، محرابی، هوشیاری، راد، درخش و همچنین آزاده و جانباز حسینی تجلیل بعمل آمد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.