تاریخ انتشار:۱۵:۴۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: در آیینی از ۱۵ معلم نمونه گچساران تجلیل و از ۱۷ اثر معلمان این شهرستان رونمایی شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: در این ایین با حضور استاندار از ۱۵ معلم برتر کشوری و استانی و خانواد ۲۰ شهید فرهنگی گچسارانی تجلیل شد.
قیطاسی افزود: همچنین از ۱۷ اثر تالیف شده توسط معلمان گچسارانی نیز رونمایی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: علم سرلوحه کار، رشد و ترقی بشریت است و خداوند در قرآن می‌فرماید آیا کسانی که علم و آگاهی دارند با کسانی که علم ندارند یکی هستند؟ که پاسخ مشخص است که با هم برابر نیستند.
علی احمد زاده افزود: احمد زاده بیان کرد: معلم نقشی سازنده و بی بدیل در جامعه ایفا می‌کند و برای جامعه بشری نقشی سرآمد است چرا که به بشر راه ترقی را می‌آموزد، علم آموزی در دین اسلام بسیار تاکید شده است و حتی دردین و روایات معصومین علیهم السلام سفارش شده است که جستجوی علم بر همه واجب است و این اهمیت و جایگاه علم را می‌رساند.
وی ادامه داد: معلمی اسمی از اسماء باری تعالی است چرا که خداوند اولین معلم است و پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام هم معلمین جوامع بشری هستند؛ لذا باید قدردان جایگاه معلمین باشیم و استدلال برای اثبات جایگاه معلم لازم نیست.
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.